COVID-19: Onze dienst is nog steeds operationeel en er worden nog steeds zendingen gemaakt. De levertijden kunnen variëren.

*De geadresseerde moet PRESENT AAN DE LEVERANCIERINGSADRUSTRIE zijn. De vervoerder zal de ontvanger niet bellen om veiligheidsredenen. In geval van afwezigheid tijdens de levering wordt het teruggestuurd naar de plaats van herkomst.

Normaal gesproken worden de leveringen uitgevoerd door GLS, hoewel Monouso zich het recht voorbehoudt om het bedrijf waarmee de levering wordt uitgevoerd te wijzigen zolang dit geen duidelijk nadeel voor de klant inhoudt.

Hoeveel zal het transport me kosten? Moet ik iets betalen bij de levering?

Zendingen hebben variabele levertijden, afhankelijk van het product in de winkelwagen.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?

Over het algemeen worden de leveringen binnen een maximum van 96/120 uur na de bevestiging van de bestelling uitgevoerd voor de bestellingen die voor 17.00 uur worden uitgevoerd en afhankelijk van de plaats van levering. In het geval van overmacht kan Monouso echter niet aansprakelijk worden gesteld voor vertragingen die door het transportbedrijf worden veroorzaakt.

Waar wordt mijn bestelling geleverd?

De levering gebeurt van deur tot deur op het door de klant opgegeven leveringsadres en aan de persoon die als ontvanger is ingesteld.

Leveringen van volumineuze of te zware producten, of producten die moeilijkheden opleveren bij de levering, worden aan de deur geleverd op het aangegeven adres.

Wat gebeurt er als er niemand is als je de bestelling komt afleveren?

Maak je geen zorgen, het transportbedrijf laat je een melding achter zodat je de levering met hen kunt coördineren. Bestellingen die niet binnen zeven dagen kunnen worden geleverd om redenen die niet aan Monouso zijn toe te schrijven, worden aan de verkoper geretourneerd. In dit geval kost het beheer en het transport 15% van de bestelling.

Kunnen we een bestelling annuleren die nog niet is verzonden?

Ja, u kunt een bestelling annuleren die nog niet is verzonden. Hiervoor moet u ons een e-mail sturen naar [email protected] met vermelding van het ordernummer dat u wilt annuleren.

Kunnen we een bestelling annuleren die al door de winkel is verzonden?

Nee, zodra de bestelling ons magazijn heeft verlaten en bij het transportbedrijf is, is het voor ons niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren.

ZIE ALGEMENE VOORWAARDEN voor meer informatie.