Producten Retourneren

Snelle en eenvoudige retourzendingen

Hele producten die zijn gekocht op onze website www.monouso-direct.com kunnen worden geretourneerd door het product te versturen, en dit te communiceren binnen 15 dagen na ontvangst van de levering.

Om de weg voor het retourneren van de afgekeurde producten te vergemakkelijken, volgt u de volgende stappen:

1. Het verzenden van een e-mail:

Om het proces voor het terugsturen van afgekeurde producten te starten, moet u ons een e-mail sturen met uw ordernummer, de redenen waarom u het product wilt terugsturen en de referentie van de producten op de volgende post: xxxxxxx

U moet dezelfde mail gebruiken die gerelateerd is aan uw account.

Wanneer wij de e-mail met al deze informatie hebben ontvangen, sturen wij u de voorwaarden voor het retourneren van producten.

1. Om de producten die u wilt retourneren voor te bereiden op de levering in ons magazijn:

 

U dient de originele verpakking te gebruiken en de producten op een betere manier in te zetten zodat ze niet beschadigd raken. Als u de originele verpakking niet heeft, moet u de producten in een zeer gelijkaardige verpakking verpakken zodat we ze in perfecte staat kunnen ontvangen.

 

1. Stuur de productverpakking naar ons magazijn met het door u gekozen transportbureau:

 

U moet het naar het volgende adres sturen:

ENVALIA GROEP SL

C/ Ciutat de Cartagena, 29                            

P.I. Fuente del Jarro 2ª Fase                     

46988 Paterna - Valencia     

De kosten van de verzending zijn voor rekening van de klant en ii wordt nooit door MonoUso gedaan. De klant is in staat om het gewenste transportbureau te kiezen. Het pakket is de verantwoordelijkheid van de klant totdat het bij ons magazijn aankomt. Het gekozen bureau is dus belangrijk om problemen in verband met transportproblemen als "pakketverlies" te voorkomen.

Als de klant de retourzending niet aan MonoUso meldt, halen we het niet op bij ons magazijn.

1. Beheer van retouren en terugbetalingen:

Wanneer het pakket bij ons magazijn aankomt, controleren we de staat waarin het is aangekomen, waarbij we op deze manier controleren of we het in goede staat hebben ontvangen als een must voor het retourneren van het pakket.

Als alles in perfecte staat is, betalen wij uw geld terug op dezelfde manier als bij uw aankoop. We zullen de transportkosten niet terugbetalen, behalve in uitzonderlijke gevallen die door ons bedrijf worden bepaald.

We zijn in staat om uw geld terug te betalen tussen een week en een maand, afhankelijk van het werkvolume van ons bedrijf.

1. Voorwaarden voor het retourneren van producten:

 

Ons bedrijf accepteert het retourneren van producten als de klant de volgende voorwaarden respecteert:

Het product moet kunnen worden doorverkocht en moet zijn originele staat en de originele doos en etiketten behouden. Als u niet in staat bent om het product in de originele doos te doen, moet u er een gebruiken met vergelijkbare voorwaarden voor de bescherming van de producten en het terugsturen naar Envalia Group SL van de verpakking in perfecte omstandigheden.

Het product moet zijn originele staat behouden, wat betekent dat het niet is gebruikt, gewassen, gewijzigd of andere aspecten als verloren gegane stukken.

Als juridische aspecten nemen wij geen verantwoordelijkheid voor de producten die zich in deze twee staten bevinden:

  • Producten op maat gemaakt, behalve die met productie-imperfecties.
  • Verpakkingen die open zijn vanwege de hygiënische omstandigheden.

Als een klant een product wil retourneren omdat het hem niet bevalt, moet de klant zelf de transportkosten betalen.

Als u geen transportkosten heeft betaald bij uw aankoop, moet u bij aankomst van het product in ons magazijn de kosten ervan betalen. De kosten voor 5Kg is 10,50€ en voor 20Kg is 14,50€ per doos. 

Als uw bestelling zonder transportkosten is wanneer we uw producten hebben gecontroleerd, zullen we geen kosten voor u in rekening brengen.

U moet zich ervan bewust zijn dat onze producten in een winkel worden getoond, zodat ze een beetje kunnen afwijken van de foto's of uw eerste indrukken. Wees er zeker van dat het product is wat u wilt kopen, want we nemen geen verantwoordelijkheid als dit gebeurt met betrekking tot uw aankoop.

1. Producten ruilen:

Als je producten wilt ruilen, kunnen we dat niet doen. Wat de klant wel kan doen is het product terugsturen en een andere kopen die een nieuwe bestelling maakt op onze website.

 

Als het product in slechte staat is of niet is wat je hebt gekocht, moet je ons een e-mail sturen om de staat ervan te melden en we zullen je een oplossing geven voor het probleem.

 

1. Gebroken producten tijdens het transport:

 Als u defecte producten heeft ontvangen na ontvangst van het pakket en het komt door het transport, moet u ons tot 24 uur per dag foto's sturen naar onze e-mail zodat wij het transportbedrijf kunnen verwittigen en u een oplossing kunnen bieden zodra wij in staat zijn om het probleem op te lossen.

Het bedrijf zal de beste oplossing voor de klant bepalen.